Sunday, June 15, 2008

Goodnite, my precious~

闭上你的眼 我在你身边
晚安 我的宝贝
微微的呼吸 轻抚你的脸
此刻 幸福 洋溢我们的世界
在这现实的生活 有太多的丑陋
感谢主让我遇见漂亮的你
我爱你 小宝贝 你是我的天使
看你的眼 看到了 我们所有回忆
没有疑问 就是你 让我实现梦想
只因为你 让我明白快乐的定义
希望我们一直就这样在一起
什么也不能将我们俩再分开
直到 永远
每天早上一醒来 就看到你的脸
让我们 一辈子 来庆祝
我们拥有彼此

whoa... so so nice and 幸福!

7 comments:

玮文美女 said...

你恋爱了吗??y sound like....hehe.....fishy wo

Dann~ said...

恋爱? haha... no la... just kinda like this song cos the lyrics r v sweet... im sure gals will feel very secured n touched at the same time when the guy she loves sings this song to her while coaxing her to sleep....

Anonymous said...

yea but kinda sucks if the girl is a banana and the song = 对牛弹琴 >_<''

Dann~ said...

eh kaya... u r spoiling the whole mood la... haha.. jk la

y? u got banana galfren isit? translate it into english lo... haha...

Anonymous said...

每天起来都看到你的脸?是唱给枕头听的吗?

Dann~ said...

eh Li Ping... spoil mood la u...

Anonymous said...

我相信总有一天你的真爱会出现。。。